Vil du eller dere stå på stand for utstillere fra Troms under Fiskerimessa i Trondheim i 21. til 24. august i år?

Troms fellesstand er et tilbud til aktører fra Troms til å stille ut på Nor-Fishing 2018 i Trondheim 21. til 24.august 2018. Fellesstanden profilerer aktører som leverer til fiskerinæringen og derigjennom profilere fiskerifylket Troms. Troms fylkeskommune støtter fellesstanden slik at deltakerkostnadene blir lavere.

Aksjeselskapet Tromsø – Servicehavna i Nord har ansvar for tilrettelegging av fellesstanden.
Planleggingen har begynt, og det er allerede påmeldt 12 bedrifter.

Invitasjon til å delta er sendt næringskonsulentene i Troms-kommunene.

Frist for å melde interesse er fredag 16.februar og det blir orienteringsmøte for utstillerne fredag 23. februar i Tromsø.

Hvis du/dere ønsker å delta eller har spørsmål om det, ta kontakt med:

• Eirik Fosland - 918 47994, Torgrim Rørtveit - 950 58498 eller Kjetil R. Hanssen - 975 19644
  • Kontaktperson i Troms fylkeskommune: Kjetil Helstad, 909 11637

Nor-Fishing

Nor-Fishing har siden 1960 vært et viktig nasjonalt og internasjonalt møtested for fiskerinæringen, og er i dag en av verdens ledende messer for fiskeri-teknologi. De siste årene har messen samlet rundt 15.000 besøkende fra opptil 50 nasjoner. Her presenteres alle nyheter av betydning for næringen.

Fiskerinæringen har hatt en voldsom utvikling i løpet av disse årene, og teknologi, prosesser og tjenester knyttet til fangst, foredling, transport og salg blir vist på Nor-Fishing. Alle de viktigste fiskerinasjonene er til stede enten som utstillere, besøkende eller i offisielle delegasjoner.

Les mer om Nor-Fishing på deres nettsider.