Troms fylkeskommune har gleden av å inviterer medlemmer av KLP og SPK til pensjonskonferanse.

Konferansen er rettet mot medlemmer som vurderer å ta ut pensjon. Videre ønsker vi også at ledere og øvrige som arbeider innfor dette fagfeltet deltar.

Kursdeltakelse er gratis, men deltakelse må være avklart med nærmeste leder, da evt reise og oppholdskostnader bestilles og dekkes av den enkelte arbeidstaker/arbeidsplass.

Temaer:

• Pensjon via Folketrygden
  • Min side pensjon
  • AFP/alderpensjon
  • Uførepensjon
  • Etterlattepensjon
  • Pensjon og inntekt
  • Ny offentlig tjenestepensjon

Dato/tidspunkt/sted:

KLP-konferanse: Mandag 19. november kl. 1000 – 1500, i Fylkestingsalen på fylkeshuset - påmeldingsfrist 12. november.

Link til påmelding KLP-medlemmer

SPK-konferanse: Fredag 23. november kl 1000 - 1500, i Fylkestingsalen på fylkeshuset (ny dato) - påmeldingsfrist 19. november.

Link til påmelding SPK-medlemmer

Du må logge deg på med brukernavn lik din epostadresse og ditt nettverkspassord (eksempel på et brukernavn er bente.reinnok@tromsfylke.no)

(kursene finnes for øvrig ved å velge Katalog > Troms > Troms fylkeskommune > Arrangementer og kurs > Lønn og personal > Kurs i 2018)

Deltakelse må være avklart med nærmeste leder. Påmelding er bindende