Troms fylkeskommune har lagret en mengde pent brukte møbler som er tilgjengelig for alle ansatte som trenger møbler til sine kontorer.

Gjenbruk er besparende for både miljøet og lommeboka, og derfor oppfordrer vi ansatte som trenger en ny stol, et skrivebord, ei lampe, en sofa eller ei hylle om å benytte seg av lageret på Fylkeshuset. Lageret består av møbler som tidligere har vært i fylkeskommunal bruk på kontorer og møterom, og som nå ikke lenger er i bruk.
Lageret befinner seg på det såkalte «nonneloftet» øverst i Fylkeshuset. Det er drift- og utbyggingssenteret som administrerer dette.

Nedenfor finner du lenker til bilder av alle de tilgjengelige møblene. Bildegalleriene vil oppdateres med jevne mellomrom, etter hvert som møbler blir hentet og «nye» møbler kommer til.

Finner du noe du vil bruke? Kontakt driftsleder Inge Jørstad på e-post!

kontorstol Stoler

brosjyrehylle Hyller og bord