Første utlysningsrunde for det nye Kolarctic-programmet åpnet 23. januar og er åpen frem til 15. mars 2017. Programmet har følgende tematiske mål:

• Næringsliv og utvikling av små og mellomstore bedrifter
  • Miljøvern, begrensning av skader som følge av klimaendringer og tilpassing til klimaendringer
  • Bedret tilgang til regionene, utvikling av bærekraftig og klimasikre transport- og kommunikasjonsnettverk og -systemer
  • Grenseforvaltning og grensesikkerhet, mobilitet og migrasjonsforvaltning

I forbindelse med utlysningsrunden kjører det norske Kolarctic-sekretariatet i Finnmark fylkeskommune informasjonsseminarer i Nord-Norge.
Seminaret i Tromsø holdes fredag 3. februar kl. 11-15 i fylkestingssalen på fylkeshuset i Strandveien.

For å nå flest mulig har sekretariatet åpnet for påmelding ut over påmeldingsfristen. Meld deg på seminaret i Tromsø her.

Velkommen til seminar på fredag!