Avtalen med Staples vedr. «Kontor og datarekvisita, samt skolemateriell» ble signert før sommerferien. Dessverre er det ikke alt som er på plass mht. bestillingsrutiner og avtalepriser. Her er litt informasjon:

Bestilling:

Troms fylkeskommune ønsker å benytte varekatalog. Det vil si at bestilling skal gjøres via markedsplassen (Agresso) og varekatalog (ikke i nettbutikk). Dette ønskes for å få større kontroll på avtalen mht. priser. Ved bruk av varekatalog er det mulig for brukerne å lage egne handlevogner, noe som vil gjøre det enklere å bestille. Varekatalogen fra Staples er ikke tilgjengelig enda, men forventes operativ innen utgangen av september. Inntil denne er i drift, må bestilling gjøres via telefon, e-post eller via midlertidige kundenummer på nettbutikken.

Så snart vi har mottatt varekatalog fra Staples, den er kvalitetssikret og klar for bruk, vil dere få beskjed.

Avtalepriser:

Priser på direkte etterspurt sortiment er riktige. Når det gjelder øvrig sortiment, ser vi at avtaleprisene ikke er gjort tilgjengelige. Staples er gjort oppmerksom på dette, og vi forventer at dette blir rettet snarest. All feilfakturering skal krediteres.

Avtalepriser på direkte og øvrig sortiment ligger tilgjengelig på IDA. Vi oppfordrer dere til å bruke prislistene til å kvalitetssikre ordrebekreftelse/faktura.

Hvis det oppstår problemer med å få riktige priser, eller få kreditert feilfaktura, skal dette meldes til Innkjøpstjenesten omgående. 

Kontaktperson:

Innkjøpsrådgiver Randi Jaros
Tlf: 77 78 82 37

×